Obchodní podmínky webové stránky
I. ZÁKLADNÉ POJMY
Objednatel– fyzická osoba, která provádí právní úkon s Administrátorem nesouvisející přímo s její podnikatelskou nebo pracovní činností, jako i právnická osoba nebo organizační jednotkabez právní subjektivity;
Zásady ochrany osobních údajů- dokument obsahující podrobné informace o zpracovávání osobních údajů a pravidlech ochrany osobních údajů, které se vztahují na Objednavatele;
Obchodní podmínky- tyto Obchodní podmínky obsahují souhrn pravidel používání Webové stránky a práva a povinností Objednatelů a Administrátora a stanovují obchodní podmínky pro elektronické poskytování služeb ;
Webová Stránka- skupina vzájemně propojených internetových stránek dostupných na internetu na adrese
Produkt- zboží, které lze objednat/nakoupit prostřednictvím Webové stránky nebo telefonické objednávky;
Trvalý nosič- materiál nebo nástroj, který umožňuje Objednateli uchovávat informace, které jsou mu adresovány, způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnosti po dobu odpovídající účelu, pro který se informace používají, a který umožňuje obnovení uložených informací v nezměněné podobě;
pracovní den– každý den od pondělí do pátku kromě státních svátků / dnů pracovního klidu.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ
III. ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ WEBOVÉ STRÁNKY
1. Objednatel je povinen používat Webovou stránku způsobem, který je v souladu s ustanoveními Obchodních podmínek, ustanoveními platných právních předpisů a dobrými mravy a zásadami společenské
2. Objednatel prohlašuje, že se seznámil s obsahem těchto Obchodních podmínek a plně souhlasí s jejími ustanoveními. Zásady ochrany osobních údajů jsou nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
IV. UZAVÍRÁNÍ A PLNĚNÍ SMLOUV. POPLATKY
1. Za účelem uzavření smlouvy s Administrátorem, Objednatel kontaktuje Administrátora prostřednictvím formuláře dostupného na Webové stránce, na e-mailové adrese Administrátora uvedené na Webové stránce nebo telefonicky. Postup objednání Produktu zahrnuje výběr Produktu a způsobu dodání, potvrzení objednávky a povinnost zaplatit za Produkt
2. Smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky objednatelem. V případě objednávky z Webové stránky se objednávka potvrdí kliknutím na ikonu „objednat a zaplatit“ nebo podobnou ikonu. V případě telefonických objednávek se potvrzení objednávky uskuteční během telefonického rozhovoru.
3. Při telefonickém kontaktu s cílem uzavřít smlouvu je Administrátor povinen potvrdit obsah navrhované smlouvy na papíře nebo jiném trvalém nosiči. Prohlášení spotřebitele o uzavření smlouvy je účinné, pokud bylo zaznamenané na papíře nebo jiném trvalém nosiči po obdržení potvrzení od Administrátora.
4. Administrátor je povinen poskytnout Objednateli potvrzení o uzavření smlouvy na dálku na trvanlivém nosiči v přiměřené lhůtě po její uzavření, nejpozději však v okamžiku dodání Produktu nebo před zahájením poskytování služby. Administrátor potvrdí obsah smlouvy zasláním jejího obsahu v elektronické podobě ve formátu pdf nebo v papírové podobě spolu s dodaným Produktem. Pokud se Objednatel domnívá, že zaslaný obsah smlouvy neodpovídá ujednáním smluvních stran, je povinen o tom neprodleně informovat Administrátora. Bez ohledu na to může Objednatel odstoupit od smlouvy v souladu s bodem 22 níže.
5. V důsledku uzavření smlouvy se Administrátor zavazuje převést na Objednatele vlastnické právo k Produktu a dodat mu jej a Objednatel se zavazuje výrobek převzít a zaplatit za něj.
6. Objednavatelé mohou od Administrátora nakupovat Produkty za úhradu. Platba je splatná předem nebo při dobírce, pokud se Administrátor nedohodne na úhradě části platby po uzavření smlouvy nebo v její průběhu.
7. Administrátor dodává Produkty pouze na území České republiky
8. Ceny uvedené pro daný produkt nebo službu nejsou součástí těchto Pravidel a pokud si Objednatel dané zboží nebo službu nezakoupí (tj. před uzavřením smlouvy o prodeji zboží nebo služby), mohou se tyto ceny změnit. Cena produktu se však nesmí změnit po potvrzení objednávky Objednatelem, ale před uhrazením ceny. V případě uzavření smlouvy po telefonu je cenová nabídka Produktu poskytnutá zaměstnancem Administráotra závazná až do ukončení rozhovoru
9. Všechny ceny a poplatky jsou uvedeny v polských zlotých, v opačném případě bude každá změna oznámena odpovídajícím způsobem.
10. Objednavatelé mohou provádět platby prostřednictvím platebních nástrojů dostupných v rámci Webové stránky, jako je PayPal a jiné, včetně plateb debetní nebo kreditní kartou. Všechny platební nástroje jsou popsány v rámci Webové stránky.
11. Objednatel, který žádá o provedení platby prostřednictvím těchto platebních nástrojů, tímto prohlašuje, že souhlasí s prováděním plateb prostřednictvím služeb, které zahrnují tyto platební systémy, a že si přečetl obchodní podmínky dostupné na webových stránkách těchto služeb a souhlasí s ustanoveními v nich obsaženými. V rozsahu povoleném zákonem Administrátor neodpovídá za případné problémy s platbou z důvodů na straně vlastníka výše uvedených služeb, zejména za opožděné provedení platby nebo neprovedení z technických důvodů. V takovém případě by se měl Objednatel obrátit na provozovatele příslušné platební služby v souladu s postupem a zásadami uvedenými v obchodních podmínkách dané služby. Pokud platba není přijata z důvodů na straně Administrátora, Objednatel by měl informovat Administrátora o této skutečnosti zasláním zprávy na tuto e-mailovou adresu:
12. Objednatel souhlasí se zpracováním jeho osobních údajů Administrátorem, jako jsou jméno, příjmení, adresa a další údaje. číslo bankovního účtu - provozovatelem plateb uvedeným v bodě 12. výše, včetně zpracování těchto údajů provozovateli plateb, za účelem realizace transakce ve formě úhrady zboží ze strany Objednatele Administrátorovi.
13. Objednavatelé prohlašují, že všechny produkty a služby z Webové stránky budou hrazeny z legálních zdrojů.
14. Administrátor je povinen poskytnout potvrzení o uzavření smlouvy s Objednatelem a zároveň Spotřebitelem z Evropské unie na Trvanlivém nosiči, v přiměřené lhůtě po jejím uzavření. Takové potvrzení by mělo obsahovat požadované informace v souladu s platnými právními předpisy, pouze pokud Administrátor neposkytl tyto informace Objednateli na trvanlivém nosiči před uzavřením smlouvy.
15. Nejpozději v okamžiku, ve kterém Objednatel vyjádří svou vůli být vázaný smlouvou, je Administrátor povinen jasně a srozumitelně informovat Objednatele o:
16. Cena brutto, kterou je Objednatel povinen zaplatit, pokud si chce koupit daný Produkt, je vždy zobrazena vedle ikony/informace o Produktu na Webové stránce. Cena uvedená u Produktu NEZAHRNUJE náklady na doručení, které se vypočítají samostatně během procesu objednávky. Náklady na doručení jsou také uvedeny jako částka brutto. Náklady na doručení mohou záviset na velikosti, hmotnosti nebo rozměrech objednaného zboží.
17. Doba dodání Produktu závisí na způsobu dopravy, který si Objednatel zvolí, v průměru 2-5 pracovních dnů počítaných ode dne zaúčtování platby na bankovní účet Administrátora.
18. Objednatel je povinen během postupu objednávání poskytnout správně a úplné údaje, které umožní řádné plnění smlouvy, a zejména řádné dodání Produktu. Pokud z důvodu uvedení nesprávných údajů Administrátor nemůže dodat zakoupený Produkt, kontaktuje Objednatele za účelem získání správných údajů, a pokud kontakt není možný, může Objednatel zrušit objednávku a obdržet celkovou cenu v souladu s ustanoveními zákona, zejména zákona o ochraně spotřebitele.
19. Objednatel prohlašuje, že není plátcem daně z přidané hodnoty (DPH). Pokud se Objednatel stane plátcem této daně nebo jím užje, je povinen poskytnout všechny údaje potřebné k vystavení faktury DPH a hlavně identifikační číslo pro DPH. Tato faktura bude zaslána na e-mailovou adresu Objednatele.
20. Objednatel prohlašuje, že si je vědom, že zadávání objednávek prostřednictvím Webové stránky nebo telefonicky v souvislosti s nákupem Produktů nebo služeb představuje povinnost úhrady.
21. Objednatel je povinen zajistit si přístup k telekomunikačním službám potřebných k využívání služeb Administrátora samostatně a na vlastní náklady. Poplatky za internet nebo telefonní připojení neúčtuje Administrátor, ale poskytovatel internetu nebo poskytovatel telekomunikačních služeb
22. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu a bez úhrady nákladů; 23 níže. K dodržení této lhůty postačuje zaslání prohlášení před jeho uplynutím. Odstoupení od smlouvy vyžaduje zaslání prohlášení o tomto odstoupení.
23. V případě odstoupení od smlouvy nese přímé náklady na vrácení zboží Objednatel. Objednatel je povinen vrátit Produkt Administrátorovi nebo jej předat osobě pověřené Administrátorem na jeho bezodkladné převzetí, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. K dodržení této lhůty postačuje zaslání Produktu před jejím uplynutím.
V. VÝŽIVOVÉ DOPLŇKY
VI. NEPOVOLENÉ POUŽÍVÁNÍ WEBOVÉ STRÁNKY
Objednatel tímto vyhlašuje a zaručuje, že nebude provádět tyto činnosti:
VII. ZŘEKNUTÍ SE ODPOVĚDNOSTI
VIII. REKLAMACE
1. Objednatel má právo podat reklamaci na služby poskytované Administrátorem a zakoupené produkty.
2. Reklamace by se měly podávat v elektronické formě na e-mailovou adresu:Reklamace budou zpracovány do 30 dnů od jejich přijetí Administrátorem.
3. Reklamační postup by měl obsahovat podrobný popis toho, v čem spočívají nesrovnalosti a jaké řešení by bylo pro Objednatele uspokojivé. Odpověď na reklamaci se zašle na e-mailovou adresu na trvanlivém nosiči nebo na papíře v běžné písemné formě.
4. Pokud Administrátor neodpoví na reklamaci ve lhůtě uvedené v odstavci 2, znamená to, že reklamaci uznal.
5. Administrátor nese záruční odpovědnost vůči Objednavatelům, kteří jsou spotřebiteli, pokud má prodaný Produkt vadu. Objednatel je chráněn právy uvedenými v Občanském zákoníku, zejména právem požadovat snížení ceny, odstoupit od smlouvy, vyměnit zboží za bezvadné zboží nebo vadu odstranit
6. Objednatel, který uplatňuje práva vyplývající ze záruky, je povinen doručit poškozený Produkt na adresu:
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek, závazných pro všech Objednatelů, je příloha „Zásady ochrany osobních údajů“.
3. Objednatel nesmí převést práva, povinnosti nebo nároky vyplývající z této smlouvy (Obchodní podmínky) mezi ním a Administrátorem na třetí osobu - bez písemného souhlasu Administrátora.
4. Všechna ustanovení, která se považují za neplatná nebo neúčinná, nemají vliv na platnost zbývajících ustanovení. Neplatná ustanovení se nahradí takovými platnými ustanoveními, která co nejvíce odpovídají ekonomickému významu, záměru stran a účelu neplatných ustanovení.
Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti 28.02.2022
INFORMACE PODLE ČL. Čl. 1 ZÁKONA O PRÁVĚ SPOTŘEBITELŮ.
HLAVNÍ VLASTNOSTI SLUŽBY VČETNĚ PŘEDMĚTU SLUŽBY A ZPŮSOBU KOMUNIKACE SE SPOTŘEBITELEM.
Provedením Administrátora je prodej Produktu s názvem
IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE
KONTAKTNÍ ÚDAJE
E-mailová adresa:
Výše uvedené e-mailové a stálé adresy jsou adresy, na
kterých je možné
podávat stížnosti.
NÁKLADY NA VYUŽITÍ KOMUNIKACE NA DÁLKU NA UZAVŘENÍ SMLOUVY
Poplatky ISP nebo telefonní hovory neúčtujeale poskytovatel internetu nebo telekomunikační operátor. Jsou to standardní poplatky.
ZPŮSOB A DATUM PLATBY
Poplatky ISP nebo telefonní hovory neúčtujeale poskytovatel internetu nebo telekomunikační operátor. Jsou to standardní poplatky.
PROVEDENÍ PODNIKATELE
Společnost vykonává službu odesláním Produktu Zákazníkovi do 3-5 pracovních dnů ode dne připsání platby na bankovní účet, pokud si zákazník nezvolil možnost dobírky. V druhém případě je Produkt doručen do 3-5 pracovních dnů od data provedení objednávky.
REKLAMACE
Zákazník má právo podávat stížnosti týkající se služeb poskytovaných Společností a zakoupených Produktů. Stížnosti budou posouzeny do 30 dnů od jejich přijetí Společností. Nahlášení námitky v reklamačním řízení by mělo obsahovat podrobné určení, o jaké nesrovnalosti jde a jaké řešení by bylo pro zákazníka uspokojivé. Odpověď na reklamaci bude zaslána na e-mailovou adresu na trvanlivém nosiči nebo na papíře v běžné písemné formě. Neodpovězení na reklamaci ve lhůtě uvedené výše znamená, že Společnost reklamaci přijala.
PRÁVO K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne jejího uzavření bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, v případě odstoupení od smlouvy však zákazník nese přímé náklady na vrácení zboží. Náklady na vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy zahrnují náklady na běžné nebo kurýrní doručení. Cena závisí na podnikateli, jehož služby bude zákazník využívat.
Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku nemá spotřebitel v souvislosti se smlouvami:
1) k poskytování služeb, pokud podnikatel plně vykonal službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po splnění služby podnikatelům ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
2) u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které podnikatel nemůže ovlivnit a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
3) ve které je předmětem služby nepřefabrikovaná věc vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
4) ve které je předmětem služby zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;
5) ve které je předmětem služby věc dodávána v uzavřeném obalu, kterou není možné po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, byl-li obal po doručení otevřen;
6) ve které předmětem služby jsou věci, které jsou po dodání vzhledem k svou povahu neoddělitelně spojené s jinými předměty;
7) pokud předmětem služby jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylek trhu které podnikatel nemá pod kontrolou;
8) ve kterém spotřebitel výslovně žádal, aby se k němu podnikatel dostavil na urychlenou opravu nebo údržbu; pokud podnikatel poskytuje jiné doplňkové služby, jak požaduje spotřebitel, nebo poskytuje jiné věci než náhradní díly potřebné k opravě nebo údržbě, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ohledně doplňkových služeb nebo věcí;
9) ve které jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávaný v zapečetěném obalu, pokud byl balík po doručení otevřený;
10) k doručování novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném;
11) uzavřené prostřednictvím veřejné dražby;
12) k poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem aut, stravování, služby související s odpočinkem, zábavou, sportovní nebo kulturní akce, je-li ve smlouvě uveden den nebo období poskytování služby;
13) k dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud se s plněním začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a po informování podnikatele o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
ZÁRUKA
Společnost je povinna dodat věc bez chyb. Na produkty prodávané Společností se nevztahuje záruka. Zákazník má práva ze záruky za vady.
MIMOSUDNÉ ZPŮSOBY VYBAVENÍ REKLAMACÍ A UPLATŇOVÁNÍ REKLAMACÍ, JAK AJ PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TÍMTO POSTUPŮM.
Rozhodným právem pro smluvní vztah mezi Společností a Klientem je polské právo. K řešení sporů jsou příslušné polské soudy.
Zákazník, který je spotřebitelem, má možnost využít mimosoudního řešení sporů a uplatnit nároky na Stálý spotřebitelský rozhodčí soud při Krajovém inspektorátu obchodní inspekce ve Varšavě. Informace o tom, jak získat přístup k výše uvedenému režimu a postupům řešení sporů, naleznete na této adrese: http://www.uokik.gov.pl, v záložce „Řešení spotřebitelských sporů“